חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

073-7795530

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארגז לרכב פרטי

אולי נשמע לכם מוזר כאשר אתם שומעים על ארגז לרכב פרטי אך אחרי המאמר הזה תבינו בדיוק על מה מדובר ולמה הוא כל כך חשוב אחרי שתבינו את הפרטים הללו תוכלו להבין מדוע הוא יכול להיות יעיל גם עבורכם. במקרה כזה בטח תרצו לדעת איפה מתקינים אותו וכיצד, וכל המידע מופיע בהמשך!

מהו ארגז לרכב פרטי?

ארגז לרכב פרטי הוא למעשה זיווד מחודש לרכב. מה שעושים כאשר מתקינים ארגזים לרכב פרטי זה למעשה לחבר לרכב מבנים ממתכת שמיועדים להיות ממש כמו ארגזים, כך שיהיה ניתן להשתמש בתא המטען של הרכב ממש כמו מחסן. אולי נדמה לכם שהארגז לרכב הפרטי יכול להקטין את שטח האחסון אך למעשה הוא מגדיל אותו מסיבה אחת פשוטה: הוא הופך את האחסון לנוח הרבה יותר. כאשר יש ארגז לרכב פרטי ניתן לסדר בתוכו כל ציוד שרוצים, כולל ציוד קטן שללא הארגז כנראה היה הולך לאיבוד. חשוב לזכור כי ארגזים לרכב פרטי יכולים להיות גם קטנים ולא לתפוס את כל המטען.

למי ארגז כזה מתאים?

ארגז לרכב פרטי יכול להתאים לכל מיני לקוחות שמעוניינים שהציוד שיש להם בתא המטען יהיה נגיש יותר או אפילו יגדל, אם תחליטו לבחור ארגז נשלף שמספק לכם עוד מקום אחסון בעיקר לציוד קטן. הלקוחות הגדולים ביותר של ארגז לרכב פרטי הם אנשי המקצוע העצמאיים. אפשר לומר שהם שייכים למגזר העסקי אך למעשה הם ממשיכים לנסוע ברכבים הפרטיים שלהם ללקוחות, כמו למשל מנעולנים, מדבירים, חשמלאים, אינסטלטורים או טכנאים. כאשר יש להם ארגזים ברכב הפרטי הם יכולים לסדר את הציוד שלהם ולהשאיר מקום גם לשימוש הפרטי. כמו כן הארגז מתאים לאחסון ציוד מחנאות.

מי יכול להתקין אותו?

ארגז לרכב פרטי אפשר להתקין לב באופן תיאורטי כיוון שאין צורך באישור לכך, כי מדובר על סידור פנימי של הרכב. עם זאת בפועל אי אפשר באמת להרכיב אותו באופן עצמאי כי יש צורך להלחים ולהבריג, כאשר ברוב המקרים יהיה צורך גם להתאים את הארגז למידות המדויקות של הרכב ולא לקנות אחד מוכן. כל הפעולות הללו דורשות כלי עבודה רבים וידע רב בבניית והרכבת ארגזים ולכן אתם יכולים לבצע את הפעולה הזו רק דרך מוסכים. לא כל מוסך יתקין ארגז לרכב פרטי או מסחרי אלא בעיקר מוסכים שמתמחים בפחחות רכב ולכן עליכם לחפש אותם באזור מגורכם.

אלו סוגי ארגזים קיימים?

יש כל מיני סוגי ארגזים כאשר לרכב הפרטי הרשימה תהיה מצומצמת יותר, זאת בשל הגודל שלו. חשוב לזכור כי למרות שארגזים לרכב פרטי צריכים להיות קטנים יותר הם גם מותאמים לכמות ציוד קטנה יותר כך שמה שחשוב זה שהארגז יהיה חסכוני ולכן יש צורך בהתקנה יצירתית. יש ארגזים שנשלפים כמו מגירות, יש ארגזים עם דלתות הזזה ויש גם ארגזים שנפתחים וכך מקבלים כמו שולחן עבודה קטנטן.


מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
04-8407107

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

ארגז לרכב פרטי

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

ארגז לרכב פרטי
דילוג לתוכן