חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

073-7795530

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
יתרונות הטנדרים

למה כדאי לכם לבחור בטנדר?

רוצים רכב חזק, מרווח, רב-תכליתי ועמיד? טנדר הוא הבחירה המושלמת עבורכם!

טנדרים אינם רק כלי עבודה גסים, אלא מציעים עולם שלם של אפשרויות למי שמחפש רכב שיכול לעשות הכל. בין אם אתם חובבי טבע מושבעים, משפחה גדולה, או בעלי עסק קטן, טנדר יכול לספק לכם את הפתרון המושלם. במאמר הבא נתן לכם כמה סיבות למה הטנדר הוא הבחירה המושלמת לרכב.

יכולות שטח ועמידות

טנדרים בנויים לעמוד בתנאי שטח קשים. הנעה כפולה, מרווח גחון גבוה וצמיגים חזקים מאפשרים לכם לצלוח כל מכשול, בין אם מדובר בשבילים בוציים, חול רך או סלעים תלולים. בנוסף, טנדרים מציעים יכולת גרירה מרשימה, המאפשרת לכם לגרור קרוואנים, סירות או כל כלי רכב אחר. כך תוכלו להיעזר בטנדר להובלה של חפצים כבדים או מוצרים ואף למעבר דירה או להגיע למקומות שרכב רגיל לא היה מסוגל להגיע ללא תקלות.

שטח אחסון עצום

טנדרים מציעים שטח אחסון נדיב הן בתא הנוסעים והן בארגז. תא הנוסעים מרווח ומאפשר נסיעה נוחה גם לחמישה נוסעים, ואילו ארגז הטנדר פתוח מאחור ומאפשר העמסה ופריקה קלות של מטענים גדולים. יתרון זה הופך טנדרים לפתרון מושלם עבור משפחות גדולות, חובבי טיולים, בעלי מקצוע ועסקים קטנים. תוכלו להעמיס ציוד לכל מטרה וגם להתרווח בנוחות בעצמכם.

אביזרים מיוחדים

עולם שלם של אביזרים ייעודיים זמין עבור טנדרים, המאפשר לכם להתאים את הרכב לצרכים ולרצונות האישיים שלכם. בין אם אתם זקוקים לארגז קשיח, סולם גג, וו גרירה, תאורה מיוחדת או כל אביזר אחר, תוכלו למצוא אותו בקלות ולשדרג את הטנדר שלכם. אנו מציאים מגוון אביזרים לטנדרים לכל מטרה.

בואו נסכם, טנדר הוא הרכב בשבילכם!

בחירה בטנדר תחסוך לכם בעלויות, תתן לכם מענה למגוון בעיות שרכב רגיל לא יכול לבצע ותוכלו להתאים את הטנדר למטרות שלכם, בין אם הן להובלה, לטיולים או סתם נהיגה. בכל מצב, תוכלו להוסיף אביזרים אשר מספקים עוד מגוון אפשרויות. אז למה אתם מחכים?


מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
04-8407107

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

למה כדאי לכם לבחור בטנדר?

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

למה כדאי לכם לבחור בטנדר?
דילוג לתוכן