חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

073-7795530

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וו גרירה לרכב בצפון

גיליתם שהרכב שלכם צפוף מדי בשביל הצרכים שלכם, ולכן החלטתם לקנות נגרר לרכב שלכם. אבל חשוב לדעת שלא בכל מסתיימת הקנייה, כי כדי לחבר אותו לרכב שלכם, יהיה עליכם להתקין לו וו גרירה, כדי שהנגרר יישאר מחובר לרכב בצורה בטוחה לאורך הנסיעה ולא חלילה יתנתק מרכבכם ויגרום לתאונה.

ארט קאר בע"מ מייבאת את ווי הגרירה האיכותיים של חברת IMIOLA, וברשותה אישור לעסוק בייבוא ובהתקנה של ווי גרירה מטעם משרד התחבורה כנדרש בחוק.

התקנת ווי גרירה לרכב

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של ווי גרירה ומנשאים וחשוב לבחור את זה שדרוש יצרן הרכב הספציפי שלכם. מעבר לכך, חשוב להתאים אותו למשקל שמעוניינים לגרור ולפעולה הספציפית שמעוניינים לבצע. כמו כן חשוב להתאים אותו לסוג הרכב (פרטי, מסחרי, שטח, משאית וכדומה).

– בין סוגי הווים שתוכלו למצוא בשוק כיום:

ווים ללא חורים

  • וו גרירה סטנדרטי / נשלף לגרירת משקל של עד 750 ק"ג
  • וו גרירה משולב לגרירת משקל של יותר מ- 750 ק"ג

 

טיפים חשובים להתקנת ווי גרירה ומנשאים

  • במהלך התקנת ווי גרירה לרכב, חשוב לוודא כמה פרטים חשובים:
  • ודאו שלוו הגרירה יש שקע חשמלי עם 13 פינים
  • ודאו שוו התקינה אינו מסתיר את לוחית הרישוי
  • ודאו שקיים מספר מרחק בין כדור הריתום לבין הקרקע

התקנת וו גרירה אצל חברה מקצועית ומורשית מטעם משרד התחבורה, יכולה להבטיח לכם שקט נפשי ואת הביטחון לדעת שהמוצר יותקן כראוי ובאופן בטיחותי, בהתאם לדרישות החוק.

 

חברת IMIOLA – ווי גרירה איכותיים

בארט קאר פועלים בראש ובראשונה על מנת לדאוג לבטיחותכם, ולכן החברה אינה מתפשרת על האיכות. החברה מייבאת באופן בלעדי, משווקת ומתקינה את ווי הגרירה האיכותיים של המותג הפולני IMIOLA, הנודע בשל אמינותו ועמידותו בתקנים .אירופאיים מחמירים

 

מתקינים רק אצל חברה מורשית ומקצועית

וו גרירה שאינו מותקן כראוי עלוי להתנתק מהרכב שלכם, לגרום לו נזק וחלילה לפגוע בכם, באנשים היקרים ללבכם, בנהגים ובנוסעים אחרים וכמובן גם ברכוש שלכם ושל אחרים. לכן חשוב לפנות לגורם מקצועי, במטרה למנוע תאונות ולהבטיח נסיעה בטיחותית.
החוק קובע שכל רכב עם מנוע של יותר מ- 900 סמ"ק רשאי להתקין ווי גרירה ברכבו (למעט מספר דגמים יוצאי דופן). כמו כן חשוב לדעת שווי גרירה צריכים לעבור תחזוקה שוטפת כדי להשתמש בו לאורך זמן. בארט קאר מתקינים ווי גרירה ומנשאים לכל סוגי הרכבים, בהתאם להוראות היצרן ובהתאם לתקנות משרד התחבורה.

 

ארט קאר מובילים בשירותי התקנת וו גרירה בצפון

כבר שנים רבות שחברת ארט קאר מתקינה לכל תושבי הצפון ווי גרירה איכותיים ומנשאים בטיחותיים, המסייעים להם לנייד בקלות וביעילות את הציוד שלהם ממקום למקום. כחברה מובילה בתחומה יש בידנו ניסיון רב בהתקנת ווים, מנשאים ואביזרי רכב נוספים, ולקוחותינו נהנים משירות מהיר וממוקד.

המומחים שלנו תמיד עומדים לרשותכם! נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי כדי להתאים לכם את ווי הגרירה האידיאליים בשבילכם. מוזמנים להגיע אלינו עם הרכב בכל עת וליהנות משירותי התקנה שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר 


מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
04-8407107

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

וו גרירה לרכב בצפון

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

וו גרירה לרכב בצפון
BMW X5 שנת 2006
דילוג לתוכן