חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

073-7795530

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבזור רכב

כיום תחום האבזור לרכבים מגוון יותר מתמיד. אפשר למצוא בחנויות ייעודיות מגוון רחב של אביזרי רכב המשמשים לכל מיני מטרות. ההיצע גדול ביותר, ולא פעם אנשים מוצאים את עצמם מתקשים להחליט מה מהאבזור באמת נחוץ להם, ובסופו של דבר הם מוציאים כסף על מוצרים שהם לא באמת חייבים. לכן, קודם כל, חשוב להבין מה המטרה שלכם באבזור לרכב, כדי להחליט אילו אביזרי רכב יהיו שימושיים בשבילכם.

אבזור לרכב לצורך עיצוב

הרכב שלנו, הוא כמו עוד איבר בגוף שלנו. עבור רובנו הרכב משמש כמעין רגליים – ומאפשר לנו להגיע בקלות ובנוחות ממקום למקום. כחלק בלתי נפרד מאיתנו, אנחנו רוצים שהוא ייראה לכולם כמונו ולכן חשוב שנעצב אותו באמצעות אבזור לרכב המתאים לטעמנו האישי ולסגנון החיים שלנו.

בתחום זה תוכלו למשל להביא לידי ביטוי את טעמכם האישי באמצעות הריפודים שתבחרו למושבים שברכב, הכיסוי להגה, תאורת לד לאוטו, ציפוי כהה לחלונות ועוד שלל מוצרים המיועדים במיוחד בשביל מטרה זו.

אבזור לחוויית נהיגה נוחה ובטוחה יותר

באמצעות אבזור לרכב לא רק מעניקים לו מראה יוקרתי ומרשים, אלא אפשר להפוך אותו להרבה יותר בטוח בזמן נסיעה על הכביש. כך למשל חיישני רברס הם מזמן כבר לא עניין של מותרות, וכמעט כל בעל רכב מתקין אותם לעצמו, ואפילו יש מכוניות שמגיעות עם המערכת הזו באופן מובנה. כל נהג שנוהג ברכב שבו הם מותקנים, יכול באמצעותם לחנות בצורה הרבה יותר קלה, פשוטה ונוחה.

התעסקות עם מכשיר הסלולר היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לתאונות דרכים, לצערנו. לכן דיבורית הפכה בעשורים האחרונים גם כן לפריט חובה בכל רכב, שכן לכולנו יש מכשיר סלולר, שהחוק אוסר עלינו להחזיק בזמן שאנחנו נוהגים ברכב. כיום קיים מגוון רחב של דיבוריות, והן מאפשרות לנהג לנהוג בבטיחות רבה יותר ואחראית יותר, תוך כדי שהוא מנהל שיחת טלפון במקביל.

מערכות ניווט לרכב עוזרות לנהגים להגיע לכל מקום שנבחר בצורה נוחה, פשוטה וקלה יותר וקל. אם פעם כל נהג היה צריך להיעזר במפות ולהסתמך על טוב ליבם של אנשים כדי שיכוונו אותו אל עבר היעד, כיום הוא יכול להשתמש במערכת ניווט לווייניות ומשוכללות. המערכות מציגות לו בכל רגע נתון את הדרך שבה הוא נמצא, ושעליו עוד לעשות כדי להגיע למחוז חפצו.

אבזור לרכב – לא רק עניין אופנתי או בטיחותי

לפעמים צריך לנסוע למקומות רחוקים. כדי להנעים את הנהיגה והנסיעה ברכב, הרבה אנשים מתקינים מערכות מדיה מתקדמות. מערכות אלה מיועדות במיוחד עבור הנוסעים ברכב ונפוצות ביותר בקרב משפחות עם ילדים, שצריכים תעסוקה בשעת הנסיעה על מנת שלא ישתעממו או יריבו זה עם זה.

אצלנו בארט קאר תוכלו למצוא אבזור לרכב מכל סוג שהוא. לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר באמצעות האתר.


מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
04-8407107

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

אבזור רכב

אנא השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור:

אבזור רכב
דילוג לתוכן